If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тц не е точно така може да си зареди системата датчика се сменя без да се изпуска фреон
---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:36 ----------
А може и да е вдигнала прекомерно налягане и тогава да го е записала, съответно и от това да думне маркуча
Teзи неща ги коментирахме вече,ма кой да чете,няма смисъл.Ясно ми е ,че датчика може да се смени на място без да се точи,той знае какво да прави..........
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Рапортувам, относно развитието на казуса.
В събота заредихме системата.
На момчето, което зарежда системата обаче му направи впечатление, че предписаното количество фреон не беше още достигнато, а в същото време в работен режим налягането на системата надхвърляше 20 бара. Дори при форсиране на двигателя до към 2000 об/мин, налягането скачаше до 22 бара.
При това положение ме накара да си измия на водоструйка радиатора на климатика.
Резултата - работното налягане падна м/у 10 -15 бара. Последва дозареждане на системата и за сега всичко си работи нормално.
Извода:
- явно първия път системата е заредена с предписаното количество фреон и следствие на прекомерно замърсения радиатор и недоброто охлаждане, системата е пренадула и маркуча се е сцепил, преди да се разтовари системата от предпазния клапан.
Рапорт даден!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Рапортувам, относно развитието на казуса.
В събота заредихме системата.
На момчето, което зарежда системата обаче му направи впечатление, че предписаното количество фреон не беше още достигнато, а в същото време в работен режим налягането на системата надхвърляше 20 бара. Дори при форсиране на двигателя до към 2000 об/мин, налягането скачаше до 22 бара.
При това положение ме накара да си измия на водоструйка радиатора на климатика.
Резултата - работното налягане падна м/у 10 -15 бара. Последва дозареждане на системата и за сега всичко си работи нормално.
Извода:
- явно първия път системата е заредена с предписаното количество фреон и следствие на прекомерно замърсения радиатор и недоброто охлаждане, системата е пренадула и маркуча се е сцепил, преди да се разтовари системата от предпазния клапан.
Рапорт даден!
Браво,всичко е добре,когато свършва добре,виж за радиатора никой не беше сетил......
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Браво,всичко е добре,когато свършва добре,виж за радиатора никой не беше сетил......
Мъри, явно там де е ходил първия път, са били не толкоз майстори. Аз където ходя, когато евентуално ходя, преди да пуснат теста ми мият радиаторите, Това е основно правило! И явно май ТРВ-то му тръгва
Така........във вторник през нощта някой е направил някои поразии по колата...........
1.опитал се е да отвори вратата(предна дясна)и е изкъртил дръжката(сега стои във вдигнато положение и не работи)
2.счупил ми е халогена(десния)?????(може би от яд)
3.мислех че е счупил и двата,но се оказа че другият е бил пукнат преди това(просто не съм забелязал),застрахователя по показа снимка......интересно защо не ми казаха като са го снимали.Сигурно не им е работа,ама все пак.......
Освен това десен заден прозорец не се отваря(машинката работи,явно-скъсано жило)и май няма да се справя сам с това жило.Някакви съвети как се стига до него и как се сменя?
П.С.Само да уточня,че действието се развива в столицата....да им изсъхнат ръчичките на идиотите от Овча Купел ...........
Така........във вторник през нощта някой е направил някои поразии по колата...........
1.опитал се е да отвори вратата(предна дясна)и е изкъртил дръжката(сега стои във вдигнато положение и не работи)
2.счупил ми е халогена(десния)?????(може би от яд)
3.мислех че е счупил и двата,но се оказа че другият е бил пукнат преди това(просто не съм забелязал),застрахователя по показа снимка......интересно защо не ми казаха като са го снимали.Сигурно не им е работа,ама все пак.......
Освен това десен заден прозорец не се отваря(машинката работи,явно-скъсано жило)и май няма да се справя сам с това жило.Някакви съвети как се стига до него и как се сменя?
П.С.Само да уточня,че действието се развива в столицата....да им изсъхнат ръчичките на идиотите от Овча Купел ...........
Бате това 100 % са някои от така наречените собственици,демек си спрял на мястото на някой/той сам си е определил че е негово/.Иначе в Сф има магазин,в който продават резервни части за механизми за ел.стъкла за 90 % от марките и моделите автомобили,ако е само жило може да се направи,но едва ли ще се справиш сам.Иначе се стига по обичайната процедура,сваляш кората внимателно,после се оглеждаш хубаво и ще разбереш как да го разглобиш/сега немога да си спомня как беше,трябва да го видя пред очите си/
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Така........във вторник през нощта някой е направил някои поразии по колата...........
1.опитал се е да отвори вратата(предна дясна)и е изкъртил дръжката(сега стои във вдигнато положение и не работи)
2.счупил ми е халогена(десния)?????(може би от яд)
3.мислех че е счупил и двата,но се оказа че другият е бил пукнат преди това(просто не съм забелязал),застрахователя по показа снимка......интересно защо не ми казаха като са го снимали.Сигурно не им е работа,ама все пак.......
Освен това десен заден прозорец не се отваря(машинката работи,явно-скъсано жило)и май няма да се справя сам с това жило.Някакви съвети как се стига до него и как се сменя?
П.С.Само да уточня,че действието се развива в столицата....да им изсъхнат ръчичките на идиотите от Овча Купел ...........
Махни колата от това място и започни да наблюдаваш кой най-често паркира там нощем. Така ще хванеш мизерника
инцидентно бях паркирал там за през нощта.......просто се запихме с мачовете и се прибрах с такси......така или иначе няма да паркирам вече там........относно жилото като намеря време ще се занимавам......
Сега сменям масла и филтри,обаче пробката се оказа като залепена(може и да е)............ на майсторите им побеля косата.......
инцидентно бях паркирал там за през нощта.......просто се запихме с мачовете и се прибрах с такси......така или иначе няма да паркирам вече там........относно жилото като намеря време ще се занимавам......
Сега сменям масла и филтри,обаче пробката се оказа като залепена(може и да е)............ на майсторите им побеля косата.......
Чакай сега то досега не си сменял масло ли кво,та незнаеш за състоянието на пробката,или мислиш че последните са се насрали
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Ако е от Италия има райони където не се сменя масло само доливане Прецакали сте колата сега
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment